2014. május 31., szombat

Szünetel!

Sziasztok! :)

Gondolom ti is észrevettétek, hogy nem nagyon adok magamról életjelet, de mint látjátok még lélegzek! Most sem egy új résszel jöttem, amit nagyon sajnálok, de nyolcadikosként elég sok dolog történik velem és körülöttem.
A nehezén már túl vagyok, gondolok itt a nyelvvizsgámra, de osztálykirándulás, bankett, tanárbúcsúztató, ballagás. Ezek még mind előttem állnak, és úgy döntöttem, hogy míg vége nincs az iskolának, új résszel nem nagyon fogok jönni.
Remélem megértitek és kitartóak lesztek. Köszönöm a kommentek, sokat jelentenek nekem, hiszen azt hiszem sosem kaptam még ennyit. Ami azért fura, mert kb jött eddig 3-4. Igen, ennyim még sosem volt. :D:D


Ui.: Mindenkitől elnézést kérek.
Ui2.: Ebben az utolsó pár hétben csináljatok sok baromságot, szórakozzatok jól az osztálykiránduláson, mosolyogjatok sokat! Éééés, valahogyan ünnepeljétek meg a holnapot, hiszen a nyár első napja lesz, és jó időt is mondanak. :)


4 megjegyzés:

  1. Csáó !
    Figyu legyél kicsit önző gondolj a jövődre meg stb...XD élvezd ki ezt a pár hetet az osztályoddal mert ballagás után nem valószínű hogy mindenki ugyan abba a suliba megy és hiányozni fognak :)
    Én itt leszek és várom a szünet végén az első részt (tőlem nem szabadulsz meg egy könnyen muhahaha... )
    Én is kiélvezem az utolsó heteket az osztállyal mert jövőre gimibe megyek és bevallom hiányozni fognak :) pl.: Robcsiiii hülye vinnyogós hangja és a hülye poénjai vagy Ivett hülye kérdései (1-szer meg kérdezte hogy magyar o. térképén "Hol van Kína ?" és egyszerűen nem értette meg hogy nincs rajta ) :D
    Ui.1: Tudtam hogy köze van az Erzsébet táborhoz :D
    Ui.2: Várom a kövi részt :)
    Ui.3: Jó tanulást kirándulást stb...
    Tory xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali!
      Kellemes csalódásban volt most részem. Nem hittem volna, hogy lesz ilyen, és hogy megírtam ezt a bejegyzést mindenki már szinte semminek fogja venni a blogot. Örülök, hogy így gondolod, nagyon köszönöm.
      Igen, igyekszek a barátaimmal lenni, minél többet nevetni.
      Nálunk is vannak ilyen hülye beszólások, esések. Pl.: osztálykiránduláson az egyik fiú elesett bele a lószarba. De ha talán érdekel, hogy mi van velem, akkor megnézheted a blogomat, ami az én mindennapjaimat írja le: http://goingto-hell.blogspot.hu/

      Ui1.: ezzel a komiddal elérted, hogy folytassam az írást. :D
      Ui2.: neked is jó szórakozást erre a pár napra.

      Törlés
  2. Fffú...egy regényt írtam XD :)
    Tory xoxo

    VálaszTörlés