2014. június 16., hétfő

Boom! Újra itt!

Sziasztok kedves emberek, vagy emberes kedvesek! *lovesenshii*
Most már hivatalosan mondhatom, hogy elmentem az általánosból! Fingom sincs, hogy titeket ez milyen energiával tölt fel, nekem viszont ez azt jelenti, hogy újra leülhetek a gépemhez és írhatok.

Nem, most még nem jöttem új résszel, ugyanis!
Este át kellesz olvasnom az utolsó részeket, és újra írnom az egészet, mert a régi gépen rajta maradtak a fejezetek. Ez egyébként nem is baj, mert nem tetszettek nekem, és amúgy is gondolkodtam rajta, hogy újra írom.

Szóval, ma este átolvasom, és ismét belekezdek az írásba, amit szintén a Word-ben fogok végezni.
Ha minden jól megy, holnap este felkerül a következő rész végre valahára.

Mindenkinek kellemes nyári szünetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése